Şirketlerin en çok ihtiyacı olan sipariş takip yazılımları, tüm satın alma zincirinin ve özellikle kalemlerin, stokların, tedarikçilerin, siparişlerin, makbuzların, otomatik ikmallerin ve hatta tedarikçi faturalarının toplam yönetimini sağlar. Bunlar hem sipariş takip yazılımları olarak hem de özel yazılımlar olarak bilinmektedir.
Kullanım Alanları
Fiyat talepleri, tedarikçi iadeleri, ihale çağrıları, müzakere edilen fiyatlar ve sipariş takip yazılımları transfer ödemeleri de bu tedarikçi yönetimi yazılımında ele alınır.
Tedarikçi siparişleri, stok eşiklerine göre manuel veya otomatik olarak veya tam zamanında oluşturulabilir ve özel yazılımlar ile yapılabilir. İkinci durumda, müşteri siparişlerini tedarikçi siparişlerine dönüştürecek olan sipariş takip yazılımları olarak kullanılır.
Yazılımlar Neden Önem Arz Eder?
Bu satın alma işlemine fiyatların ve teslimat sürelerinin bir karşılaştırması sipariş takip yazılımları ile dahil edilmiştir. Bu özel yazılımlar acil olmayan bir stoğun takviye edilmesi veya bir güvenlik kaleminin stokunun olması veya müşterilere çok kısa sürede teslim edilecek bir siparişin sorusu olup olmamasına bağlı olarak en uygun tedarikçiyi seçmenize olanak tanır.
Faaliyetine bağlı olarak her zaman yedek parça, sarf malzemesi ve servis temini satın almak gerekir. Ürün sipariş yönetimi, ekipman ve araçların arızalanması, onarımı, bakımı ve ayrıca şantiyelerin, mağazaların ve tesislerin çok teknikli bakımı durumunda bu özel yazılımlar faydalı olacaktır. Ve son olarak özel yazılımlar, ekipman ve araç kiralama durumunda, ekipman filosunun bakımı için ürün sipariş yönetimi gerekli olacaktır.
Taşeronların kullanılması durumunda (işgücü alımı, nakliye, teknik kontrol, vb.) Hizmet sunumu sipariş yönetimi için bu özel yazılımlar gerekli olacaktır. Onarım ve kiralama modülüyle ilişkili satın alma yönetimi modülü, yedek parça ve hizmet tedarikçileri için otomatik olarak sipariş oluşturacaktır. Tüm detaylar için sencerkokcan.com.tr adlı internet sitemizden bilgi alabilirsiniz.